maanantai 4. huhtikuuta 2011

JuuuUUU töitä koulua töitä

Missä mun kaikki vapaa-aika nykyään on? En oo ehtiny kirjotellakkaa enää tänne kun illat menee töissä, mut mikäs siinä kun rahaa tulee... Kuitenki vaa on alkanu stressaa kun ennen mietin päivittäin mitä tekisin ja ärsytti jos ei ollu tekemistä nii nykyää sit miettii et millo olis sellanen päivä ettei tarvii tehä mtn?! Varsinki ku nyt on koe viikko ja kiinnostus on NOLLAAAAA, vaihteeeeeks.
Kuitenki täytyy vaa jaksaa painaa eteepäin ja ajatella niitä rahoja mitä tulee
ja sitte muutenki elämää... hehe.

Jooo ja sitten siihen kun kerroin värjääväni oman väriseksi mun hiukset.. Senhän mä teinkin ja itse asiassa viime viikon perjantaina. Eihän siihen mennykkään kun se 108euroa, mutta nyt aijon pitäytyä mun suunnitelmassa ja en enään värjäile
mun tukkaa. Pitsi raidoilla välillä :)  Ennen värjäystä mun hiuksethan oli tän väriset >
Eli aika vaaleeet. Ja nyt en oo vielä saanu aikaseks  otttaa kuvaa mun uusista hiuksista.. Valitettavasti :( Mutta ehkä mä saan senkin aikaseks ku tää arki täst vähän tasottuu...
ps. Must on tosi kiva et uskalsin laittaa ittestäni nettii kuvan missä hymyilen suu auki  ku en oo mitenkää varma mun hampaista, kun ne ei oo mitää suoria leegoja , mikä ei oo todellakaan kiva.

Oon ajatellu tehdä parannuksen! Ja kun kaikki ihmiset useinmiten valittaa asioista ja minähän yritän yleensä aina kääntää kaiken positiiviseksi. Nii oon nyttenki ajatellu et kirjotan mun blogiin mistä tykkään, kun porukka kirjottaa ylensä asioista joita ne ei voi SIETÄÄ!
....
                                  Ensimmäisenä tulee mulle rakkain olento maanpäällä eli mun koira:
Uppis, Upi, Uupee.

Uppis on nyt 5vuotias cairnterrieri uros. Ostin sen itse omilla rahoillani 12vuotiaana kun olin toivonu jo koiraa 4vuotiaasta, enkä ollut saanu niin 6 vuotiaana aloin sitten säästämään tähän koiruliinii. Ja sainkin juuri sellasen minkä halusinkin. Uppis ei hirveesti kiinnostu ihmis olennoista tai muista koirista, me sanotaanki sitä kisukoiraks koska se on useinmiten omissa oloissa.. 
Ja tulee paikallla kun haluaa rapsutusta tai jtn muita mukavuuksia esim ruokaa, tai ulos.... Silti rakastan sitä enemmän kuin mitään muuuta!!

Toiseksi luettelen mun kaikki tai muutaman hyvät kaverit ja ystävät:

Ilman ystäviähän ei pärjää. Ja musta on niin kiva kun voi soittaa jollekkin niin huonoina kuin hyvinäkin päivinä. Voi juoruilla ja nauraa tyhmille jutuille joista muut ihmiset eivät mitään tajua.. Jos joku tekee mielelle  hyvää niin tällänen ja hyvät ystävät !!
Kuvaks laitan nalle puhin koska en saa kaikkia kavereita samaan kuvaan
ja nalle puh korostaa hyvin ystävyyttä :)

Kolmanneksi voisin sanoa että rakastan nauramista, laulamista ja kovaäänisyyttä... :

AINA pitää nauraa, naurua ei saa pidätellä! PITÄÄ NAURAA NIIN KOVAA KUIN ÄÄNTÄ LÄHTEEE! Eikä välittää siitä mitä ihmiset miettii susta.. :DD vaan nauraa vaan lisää jos joku tuijottaaa pitkäää..
Oon laulanu niin pienest ku muistan, viimeeksi kylläkin koulun musikaalissa tuli esiinnyttyä, mutta kotona kyllä laulelen. Olin musa luokalla 3lk-10lk , eli jep, tuskimpa tarvii enempää kertoo.
Puhukaa ihmiset kovaanääneen antakaa kaiken tulla ulos. Musta espanjalaiset on ihania kun ne on niin kovaäänisiä ja raikkaita ilman mitään esteitä, kun me suoalaiset tupataan olla vähän tylsiä ja hiljasia.....

Neljänneksi tykkään ihmisistä jotka eivät puhu seläntakana vaan sanovat suoraan ja niistä jotka eivät välitä muitten ihmisten sanomisista tai siitä mitä toiset ihmiset ajattelee :

SILLÄ mitä väliä sillä on mitä mieltä toiset ovat sun tekemisistä tai olemuksesta yms. Jos jotain haittaa joku on hyvä että se ilmaisee sen suoraa ja antaa palautetta kuitenkin positiiviseen ja rakentavaan sävyyn. Ja jos et ole samaamieltä asiasta, asian voi aina ottaa toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ;) Ei kukaan puhuisi teistä paskaa ellei olis kateellinen tai jtn vastaavaa.




Siinä tais tulla ainakin neljä tärkeintä onhan tässä vielä... musiikki , hyvä ruoka etenki mansikat on niin nannaa ja sitten tietenkin mun oma poikaystävä :')
Itseasiaassa tossahan näkyy se mun tukkakin jonkun verra > :p

Enpäs mä enään taida laittaa tälle päivälle mitään :) hauskaaa päivän jatkoo ihmisille, tää neiti menee lukee kokeesee ( nii varmaa ) ja sitten töihin !

ps. Oma asunto on hakusessa :)
Psss. Kertokaaaaaa mistä tahotte lukea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti